Nog 2 weekjes! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van steefytript - WaarBenJij.nu Nog 2 weekjes! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van steefytript - WaarBenJij.nu

Nog 2 weekjes!

Door: Steefy

Blijf op de hoogte en volg

24 Maart 2014 | Nederland, Nederland

Over 2 weken is het zover.. Dan ga ik, nadat ik 1000+ foto's van vrienden heb aan gezien die op dat moment in Azië waren, zelf ook weer terug naar Azië. Met de airbus van Emirates! :)
Dit keer ga ik na aankomst in Bangkok, vliegensvlug door Thailand naar Laos. Tijd voor een nieuw land en nieuwe avonturen! Ik heb nog geen flauw idee wat voor route ik ga volgen, ik heb nog niks geplanned. Wil het allemaal over me heen laten komen en van dag tot dag beslissen wat ik ga doen. Ik heb in december al geboekt, en begin nu echt ongeduldig te worden.. :)
Nog even 2 weekjes hard werken en 7 april vertrek ik! Dan is het mijn beurt om júllie lastig te vallen met veel te veel en veel te mooie foto's en verhalen, hoera! ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Actief sinds 02 Maart 2013
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 5026

Voorgaande reizen:

07 April 2014 - 03 Mei 2014

Laos & Thailand 2014

08 April 2013 - 01 Mei 2013

Thailand - eerste keer Azië

Landen bezocht: