Nog 2 weekjes! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van steefytript - WaarBenJij.nu Nog 2 weekjes! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van steefytript - WaarBenJij.nu

Nog 2 weekjes!

Door: Steefy

24 Maart 2014 | Nederland, Nederland

Over 2 weken is het zover.. Dan ga ik, nadat ik 1000+ foto's van vrienden heb aan gezien die op dat moment in Azië waren, zelf ook weer terug naar Azië. Met de airbus van Emirates! :)
Dit keer ga ik na aankomst in Bangkok, vliegensvlug door Thailand naar Laos. Tijd voor een nieuw land en nieuwe avonturen! Ik heb nog geen flauw idee wat voor route ik ga volgen, ik heb nog niks geplanned. Wil het allemaal over me heen laten komen en van dag tot dag beslissen wat ik ga doen. Ik heb in december al geboekt, en begin nu echt ongeduldig te worden.. :)
Nog even 2 weekjes hard werken en 7 april vertrek ik! Dan is het mijn beurt om júllie lastig te vallen met veel te veel en veel te mooie foto's en verhalen, hoera! ;)