Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van steefytript - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van steefytript - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Steefy

Blijf op de hoogte en volg

11 April 2013 | Thailand, Bangkok

Dinsdagochtend Thaise tijd kwam ik aan op BKK airport in Bangkok. Het was suuuperwarm en slaapdronken liet ik me een taxi inloodsen. Ik probeerde met de taxichauffeur te communiceren over de prijs, maar deze kon geen Engels spreken of deed alsof. Hij vroeg om 1200 Bath naar het centrum, wat ongeveer 4 keer meer is dan gebruikelijk heb ik me laten vertellen. Ik wilde niet meer betalen dan 1000 Bath maar taximeneer werd een beetje bozig dus Steefy toch maar betalen. 1200 Bath is omgerekend zo'n 32 euro... Niet helemaal waar ik op gerekend had maar goed, het was een leermomentje. Aangekomen in het hostel heb ik zo'n 20 uur op bed gelegen met de airco aan, moest echt even bijkomen van alles; alle indrukken en lange vliegreis etc. Woensdagochtend moest ik echt uit bed van mezelf want ik moest op zoek naar een goedkoper hostel. Eerst even wat ontbijten, en tijdens ontbijt kwam Nederlander Guy bij me aan tafel zitten. Hij vertelde die avond weer naar Nederland te vertekken en hij liet een goedkope (300 bath = 7,50 ongeveer) hostelkamer achter. Deze kon ik overnemen, dus hoefde ik niet op zoek! :) Verder de hele middag Chang biertjes gedronken op een terras, waar ik Duitser Jack heb ontmoet. Heel impulsief hebben we samen een busrit naar Chiang Mai geboekt voor vandaag 17.00 (dat is over 4 uurtjes), dus dat worden 12 helse uurtjes in een bus. Het is vanaf morgen ' Songkran'. Dat is het Aziatische nieuwjaar, 5 dagen lang elkaar bekogelen met water uit emmers, supersoakers, en meer van dat soort dingen.. Dus ff wat plastic zakken scoren om m'n bagage droog te houden haha :) Door Songkran gaat het nogal moeilijk zijn om een hostel te vinden in Chiang Mai, dat is namelijk de plaats waar Songkran het meest uitbundig gevierd wordt. Maar goed, het avontuur roept!! :) Nu ga ik dit fijne internetcafe met airco weer verlaten, even een fruitshake scoren en bijkomen van de 'cHang-over' ;)

  • 11 April 2013 - 08:29

    Laura:

    Stoere Chicka !!!
    Heel veel plezier op je mooie reis !
    X

  • 11 April 2013 - 08:52

    Angeniet:

    haha je bent nog sneeuwwitje op die foto! doe maar snel bruin worden! yay! xxx

  • 11 April 2013 - 10:47

    Renée:

    super leuk!! geniet maar van alles.
    kus van je mams

  • 11 April 2013 - 11:08

    Pannelap:

    Onwijs veel plezier babe!!! Genietuuuuh!!!! En inderdaad een beetje bruin worden kan ook nog wel ;)
    Xx Peet

  • 11 April 2013 - 13:59

    Chantal:

    Steefy! zo stoer dat je in je eentje helemaal naar Thailand gegaan bent! en meteen al mensen ontmoet, zo snel gaat het dus :) Heel veel plezier de komende tijd! geniet ervan. xxx Chan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Thailand - eerste keer Azië

First stop.. Bangkok!

Recente Reisverslagen:

29 April 2013

Laatste daagjes

27 April 2013

Chiang Mai & Ayutthaya

22 April 2013

Pai (nog steeds)

19 April 2013

Chiang Mai & Pai

11 April 2013

Bangkok

Actief sinds 02 Maart 2013
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 5041

Voorgaande reizen:

07 April 2014 - 03 Mei 2014

Laos & Thailand 2014

08 April 2013 - 01 Mei 2013

Thailand - eerste keer Azië

Landen bezocht: