Laatste daagjes - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van steefytript - WaarBenJij.nu Laatste daagjes - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van steefytript - WaarBenJij.nu

Laatste daagjes

Door: Steefy

Blijf op de hoogte en volg

29 April 2013 | Thailand, Bangkok

Op dit moment zit ik in een internetcafe in Bangkok. Heb vandaag in Kanchanaburi afscheid genomen van reismaatje en ben alleen de laatste dag. Eergisteren zijn we vanuit Ayutthaya vertrokken naar Kanchanaburi, het plan was om de Erawan Falls te bekijken. We kwamen rond 12 uur 's middags aan maar hadden de avond ervoor nogal wild gefeest dus na een paar uur chillen was er geen tijd meer over voor de Falls (sluiten om 16.00). Dag erna was hetzelfde verhaal haha :) Wel 'the bridge over the river Kwai' gezien, die dus totaal niet spectaculair is. Feit is zelfs dat de brug uit de film niet eens dezelfde is als die in Kanchanaburi.. Stad zelf ook niet heel bijzonder, maar ik heb de afgelopen tijd al zoveel mooie dingen gezien dat ik tevreden ben :) 2 uur geleden ben ik in mijn eentje aangekomen in Bangkok. Heb een fijne kamer met airco kunnen regelen en ga nu een afscheids 'bucket' drinken op Kao San Road. Morgen nog even wat laatste hebbedingetjes inslaan en om 19.40 lokale tijd vlieg ik alweer terug. Ik zal dit fijne land en de altijd lachende mensen erin erg missen. Ik ga zeker terug!! Thailand I <3 you!! :)

  • 29 April 2013 - 19:02

    Elski:

    Het is officieel: reizen is jou op het lijf geschreven! Kan niet wachten om je verhalen te horen, doe ze de groetjes op Koh San Road en tot snel!! kus

  • 29 April 2013 - 19:43

    Olga:

    Johoe ze komt terug! <3
    Fijn meisie!

  • 29 April 2013 - 19:55

    Maike:

    Sterkte met terugkomen Steefy!!!! x

  • 30 April 2013 - 09:16

    Steefy:

    Ko San Road says HI ELZE! :p

    Echt geen zin in de terugreis, over een paar uur vlieg ik. Ik ben bang voor de cultuurshock!! :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Thailand - eerste keer Azië

First stop.. Bangkok!

Recente Reisverslagen:

29 April 2013

Laatste daagjes

27 April 2013

Chiang Mai & Ayutthaya

22 April 2013

Pai (nog steeds)

19 April 2013

Chiang Mai & Pai

11 April 2013

Bangkok

Actief sinds 02 Maart 2013
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 5038

Voorgaande reizen:

07 April 2014 - 03 Mei 2014

Laos & Thailand 2014

08 April 2013 - 01 Mei 2013

Thailand - eerste keer Azië

Landen bezocht: