Pai (nog steeds) - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van steefytript - WaarBenJij.nu Pai (nog steeds) - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van steefytript - WaarBenJij.nu

Pai (nog steeds)

Door: Steefy

22 April 2013 | Thailand, Chiang Mai

Hoi! Ik zit nog steeds in Pai, het is erg moeilijk om hier weg te komen. De sfeer is zo relaxed! Zaterdag heb ik voor het eerst in 100 jaar scooter gereden! De scooter is zo ongeveer de enige relaxte manier om ergens te komen rondom Pai. Er zijn geen tuktuks hier en lopend ergens naartoe gaan is erg vermoeiend met 40 graden. Scooter rijden was echt te gek en kost bijna niks! Voor zo'n 2,50 heb je voor 24 uur een scooter. We hebben de northern en de southern loop rondom Pai gereden. Zo rijd je door een prachtig gebied, langs de hotsprings en het olifantenkamp. Ik wil erg graag een dagje met olifanten doorbrengen, maar in dit kamp stonden de olifanten vast met kettingen, dat wil ik niet sponsoren.. In Chiang Mai is een 'Elephant sanctuary', waar ze goed voor de olifanten zorgen. Het plan is om daar nog wel naartoe te gaan. Verder kom ik er net achter dat ik niet zoveel geld meer heb dus de eilanden skip ik waarschijnlijk. Ik zou goedkoop met de bus/trein/boot kunnen gaan, maar dan ben ik zo weer 2 dagen kwijt. Ik heb gehoord over een mooi natuurpark in het noordoosten van Thailand, misschien dat ik daar naartoe ga. Verder is het nu nogal regenachtig, dus vandaag wordt een lui dagje. Morgen waarschijnlijk weer een dagje de scooter huren en daarna hopelijk verder het noordoosten in!

• 22 April 2013 - 09:09

Renée:

Hai Meissie,
    Wat jammer dat je centjes zo snel op gaan. Nou ja, ga je volgend jaar toch nog eens om de eilanden te bekijken.Heb je al heel enge spinnen ontmoet...
    kus van je mams

• 22 April 2013 - 11:29

Naad:

Nog ff genieten moppie! Leuk om alles te lezen. Ben trots op jou ;-)
    X Naad

• 22 April 2013 - 12:51

Olga:

Heerlijk heerlijk meis!
    Ben zo blij dat je er zo van geniet!
    Doe maar lekker nog meer! <3
    Dikke kus van kleindochter :p