Chiang Mai & Pai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van steefytript - WaarBenJij.nu Chiang Mai & Pai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van steefytript - WaarBenJij.nu

Chiang Mai & Pai

Door: Steefy

19 April 2013 | Thailand, Chiang Mai

Hoi allemaal :) Even in sneltreinvaart verslag doen want ik moet weer de natuur in van mezelf. Na een belachelijk lange busreis van 12 uur ben ik samen met reismaatje Jack in Chiang Mai aangekomen. Daar meteen een hostel gevonden voor 250 bath (ongeveer 7,50) per nacht. Hier en daar wat kakkerlakken maar verder prima :) Reismaatje zou meeten met wat vrienden daar, een heel relaxed stelletje. De dag na aankomst begon Songkran festival, het Thaise nieuwjaar. Stel je voor; een watergevecht met duizenden mensen door de hele stad :) Waterpistolen, emmers water, met je kleren aan zwemmen in het kanaal etc. :D Heb dus ff geen foto's kunnen maken, aangezien mijn camera niet zo van water houdt. Oja, ik heb een insect gegeten!! Was niet erg lekker maar wilde het toch proberen :) Ik eet verder alleen maar vegetarische curry's, die hebben ze veel hier in het noorden en super lekker!! Veel goedkope alcohol, dansjes en 5 dagen later zijn Jack en ik met de bus vertrokken naar Pai. Dit keer in een minibus met airconditioning, en de rit duurde maar 3 uur. Door de bergen, dus leek net een achtbaan :) Gisteren aangekomen in Pai, het is hier prachtig <3 We zitten in een klein hutje tussen de bergen, super mooi en groen hier en overal hondjes!! Pairadise :) Heel veel hippies hier, ik doe gezellig mee met hippie-zijn ;) Het is echt mega warm op het moment dus ik ga maar weer aan de cocktails op een terrasje ergens ;) Life's good!!

• 19 April 2013 - 09:18

Carmen:

leuk!! chick half the fun of travel is the aesthetic of lostness! :D
    veel plezier in de achtbaan!!

• 19 April 2013 - 10:32

Elze:

Nice! Toen ik in Pai zat regende het een paar dagen en was het best koud, brrrr. Toen zijn we naar de hotsprings gegaan om op te warmen :) Veel plezier chica! kus!

• 19 April 2013 - 11:46

Olga:

Heerlijk meis!
    Geniet van Pai, is echt geweldig, vind je niet? <3
    Kus!

• 19 April 2013 - 11:47

Celeste:

Klinkt goed zo'n watergevecht, lekker weer en cocktails! Have fun chickie! xziess

• 19 April 2013 - 19:29

Renée:

Hai Liefie. Blij dat je er van geniet!! kus van je mams

• 20 April 2013 - 02:01

Chantal: